2010. január 1., péntek

Január

5 megjegyzés:

  1. én elveszem mögötted botorkálva.
    de te félsz.
    csak tétova lélek kósza gondolataként
    remélsz.
    merre mész?
    ne kísérts ezer rejtett titkon át.
    én még érzem. érzem szívünk átkozott sóhaját.
    mondd el mit látsz, ha kitárod világod.
    én vakon elhiszem, csak hazudj végtelent
    nekem.
    elveszett csendes régi képet őrzök még,
    de már színtelen.
    fess életet testem vásznára mosolyoddal.
    még az óra végleg meg nem áll.meg nem hal.

    Mrs. D.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Fogadalom: Lehetőség szerint minden hétfő estére!!!
    felkerül majd egy új vers!


    Még van időm:P

    Igen, fontos:D Holnap nyelvtöri.Grrr.

    VálaszTörlés
  4. :D
    Én szeretem a nyelvtörit...:D
    Nekem neveléstöri...:D Na? :D Cserélünk? XD

    Nem is mondtam, hogy nincs időd...:) :P

    VálaszTörlés
  5. Luczyusnak…


    beleszomorodni a pillanatba…

    megperzselni a jelent
    galambpotyadékként beleégni a múltba
    hamvából újjászülni mindig az okot

    VálaszTörlés