2009. november 30., hétfő

December












12 megjegyzés:

  1. ^^. már jó lenne újat olvasni tőled

    VálaszTörlés
  2. Várom az új tartalmat. :) Remélem, megint annyi értékes gondolatot nemzel majd soraiddal, mint eddig.:) De jó lenne, ha majd a Te véleményedet is olvashatnánk.:)Remélem, arra is lesz majd időd és a blogod a gondolkodó emberek netes zarándokhelye lehet.:)

    Jó ez az új banner. :) Igazán szép lett és visszaadja a tél hangulatát!

    Szeretettel:
    Pearly

    VálaszTörlés
  3. Kedves ádis!

    Most az idők folyamán kialakult blogkritikusi minőségemben vagyok itt. Ez annyit tesz, hogy nem fogsz dicsőítő ódákat kapni tőlem.

    Igazán szépek a verseid és szép a blog... Első ránézésre.
    A versekről csak annyit, hogy ép elme, minden tudatmódosító nélkül, nem igazán ad ki ennyire elvont képeket. Persze ez nem bűn, a művészek nagy része használ tudatmódosítót. Attól még az alkotásaid szépek.
    A blogod csillaga azonban lehullani készül, elhanyagolod és akármire foghatod, magánéleti problémák, pénzhiány, stb. ez tény marad.
    Nagy hiba például az évszakhoz kötött banner, főleg mikor novemberben még a szeptemberi tündököl...
    Tudod, ádis, a celebséget nem csak kivívni kell, de meg is kell tartani.
    Felesleges a szöveg, hogy nem akarsz celeb lenni és más értékekre vágysz, szerintem nem dísznek van 6000-nél is több ismerősöd bizonyos közösségi portálon és nem hobbiból raktál ki annyi képet. Ez sem bűn, celebnek lenni jó.
    A blog tartalmáról pedig annyit, hogy sehol nem találtam még ennyi világfájdalmat, de igazából mindenki találhat az életben szép dolgokat is, nem csak rosszat. Ráadásul legtöbb emberre igaz, aki szenved, hogy csak azért nem boldog, mert nem akar az lenni.
    Hogy mit akartam ebből kihozni?
    Annyit, hogy írhatnál néha kicsit vidámabb témájú dolgokról is, már csak azért is, hogy a következő világfájdalom ütősebbnek tűnjön. Így már az olvasók nagyrésze csak legyint: igen, ez a szokásos.

    Persze az én "kritikám" nem mérvadó, gondolom, de néha érdekes rajta elgondolkodni.

    További sikeres(ebb) blogszerkesztést:
    Pearly Pfeffer

    VálaszTörlés
  4. P.P.!
    én azzal a kijelentéseddel, hogy ép elme tudatmódositószerek hatása nélkül nem szül ilyen képeket nem értek egyet. talán a tied nem. hogy ne a semmibe beszéljek hozok saját példát, mivel ádis nevébe nem tudok és nem is szándékozom nyilatkozni. én például sokszor álmodok meg képeket, dolgokat, elég elvontakat is és abból születnek írásaim. vagy egyszerűen csak olyan állapotba kerülök, például fáradtság hatására(de mondhatnék több példát is most ez ugrott be)hogy teljesen átalakul a világ. csak ennyit akartam megjegyezni.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Clio!

    "A versekről csak annyit, hogy ép elme, minden tudatmódosító nélkül, nem igazán ad ki ennyire elvont képeket."

    Ezt írtam... Hangsúly a NEM IGAZÁN-on. Senki nem mondta, hogy nincs kivétel.
    További kérdés? :)

    Tisztelettel:
    P. Pfeffer

    Azért én úgy szoktam fogalmazni, ha kritikát írok, hogy nehéz belekötni. De próbálkozni szabad...

    VálaszTörlés
  6. kedves P.P.!
    nos a "nem igazán" ebben a szövegkörnyezetben számomra egyáltalán nem azt az értelmet keltette amit utólag belemagyaráztál.(és mint tudjuk ha egy ember számára félreérthető, másnak is az lehet) egyrészről. másrészről ha valóban úgy értetted volna, ahogy utólag leírtad akkor minek oda ez a rész? :"Persze ez nem bűn, a művészek nagy része használ tudatmódosítót. Attól még az alkotásaid szépek." ebben a részben az "attól még" egyértelműen az előzőleg említett tudatmódosítószerek használatára utal. nem a kötözködés hülye szavakon volt a szándékom, személyes támadásnak se szántam ellened. csak pontosítani akartam a félreértések elkerülése végett. véleményem szerint csak azért fogalmaztál úgy, hogy nem igazán mert inkább nem kockáztattad meg, azt, hogy kihagyod az igazán szót. pont azért amit említettél, úgy fogalmazol, hogy ne lehessen belekötni. bizonyára nagyon intelligens ember vagy. eztmost teljesen őszintén. clio

    VálaszTörlés
  7. Kedves Clio!

    A nem igazán azért van úgy ahogy, mert tudom, hogy VAN olyan művész, akinek nem kell tudatmódosító. Nos, legjobb tudomásom szerint ádis nem tartozik közéjük. Azért a folytatás.:)
    Persze, nem vagyok tévedhetetlen, lehet, hogy ádis valami teljesen más miatt lát efféle képzeteket, mint ahogy Te is szoktál, úgyhogy meghagyom neki a kiskaput, de vegyük példának Kiss Tibit, a Quimby énekesét és dalszövegíróját, aki hasonló, csak sokkal jobb képzeteket sorakoztat fel, na, például neki is kell tudatmódosító. Attól még a "termék" jó, illetve ádis esetében jó LENNE, csakhogy ő meg mostanság vagy nem ír, vagy nem ossza meg a nagyközönséggel.
    Nem vettem támadásnak, sőt, inkább úgy éreztem, ádist próbálod megvédeni, gondolom némi személyes ismerettség is közrejátszik.
    Én például nem állítom, hogy "ismerem", inkább fogalmazzunk úgy, hogy egyszer már láttam életnagyságban és már sikerült vele kommunikálnom - egyszer. Számomra kicsit csalódás volt, azóta színháznak érzem az egész blogot, a műveit.
    Szokásom egyébként blogokat olvasni és "kritikát" írni, de mindig megtisztelem a bloggert azzal, hogy ezt normális, kultúrált hangnemben teszem és csak akkor, ha rá tudok mutatni hibára, hiányosságra és esetlegesen megoldási alternatívát is tudok írni. Ha nem tudok jobbat, akkor befogom a szájacskámat.
    Ádis műveiben például nem találtam hibát, ami nem azt jelenti, hogy nincs, csak én nem állok olyan magas szinten költészetből, hogy jogom legyen nyilatkozni. De a blogról, mint olyanról, joggal nyilatkozhatok. És ez a tudatmódosító téma is olyan, hogy megjegyezhetem, mert nagyrészt igaz.
    És nem név nélkül teszem, nekem nem lehet azt írni, hogy csináljak jobbat, mert már megtettem. :)

    Az intelligenciám pedig viszonylagos, Albert Einsteinhez képest kifejezetten unintelligens vagyok. :) De köszönöm szépen, ezt elismerésként könyveltem el!

    Pearly Pfeffer

    VálaszTörlés
  8. kedves P.P.!
    nem, semmiféle személyes ismertségem nincs vele és nem is személyét akartam védeni inkább az alkotók alkotási módját. mivel nem tudom Ő, hogy szokott alkotni. csakúgy, mint te egyszer találkoztam vele(és akkor még azt se tudtam ki ő). a kritikáddal egyébként szerintem nincs semmi baj, kultúráltan tetted. így már érthető a folytatást ha csak ádishoz címezted. csak nekem ez a tudatmódosítószerek téma igen fontos, pont az említett személyes vonatkozás miatt. és az ismerőseim/barátaim miatt is.
    clio

    VálaszTörlés
  9. :)

    Ha valakinek a blogján kritikát írok, akkor az mindig az adott személynek szól.
    A Te alkotásaidat, vagy akár a barátaidét, még nem is olvastam, így ogy "törhetnék pálcát" felettük, akkár csak magamban is? :)
    Egyébként nekem is van egyfajta elvont képi világom.
    De ádisé tipikusan az a fajta, amihez kell "segítség". :)

    Pearly Pfeffer

    VálaszTörlés
  10. néha annyira sötét az ég,hogy már felnézni is félek.
    mit élek meg ma?ha elbújt minden a csendben.a vakító fényben.
    menekülni büszke, küzdeni fáradt.csak hajt előre egy vágyat.
    de most valamit álmodom.csak halkan előlépő gyáva lábnyomod.
    ennyi maradt csupán.éltem én valaha egyáltalán?
    vagy álmodtam torz emlékeket,hogy elmossak csendben egy halott életet.

    Mrs. D.

    VálaszTörlés
  11. Ez... ez nagyon jó. :)
    Le a kalappal Mrs. D. előtt. :)
    Kár, hogy nincs sorokba szedve. :)

    P.

    VálaszTörlés