2009. július 1., szerda

JÚLIUS

16 megjegyzés:

  1. Szija! :)

    A "mindennap" az két n, Nyuszitappancs! :)
    Nem kötözködök, csak szólok, hogy javítsd ki. :)
    Csodás a blogod. :)Te írtad a verseket? :) Én is írok. Verset is, meg történetet is.
    Szívesen illusztrálnám a verseidet. Szabad? :D
    Te tényleg ilyen zenéket hallgatsz??? (Azt hittem, én vagyok az utolsó komolyzene rajongó...)
    Hallottam rólad egy pletykát, hogy táncolsz... Fel is lépsz?

    Üdvözlettel:
    Pearly
    (Forever Zsuzsa barátnője - ő mutatta a blogot...)

    ..::Az előbb már egyszer próbáltam elküldeni a kommentet, ha 2x látod, bocsi!::..

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Írtam egy e-mailt arra az e-mailcímre, amit kiírtál! :) (Gondolom, azért írtad ki, hogy oda lehet e-mailt írni. :D) Légy szíves, válaszolj valamit! :)

    Pearly

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a blog*-*
    szép zenék,szép versek,ügyi vagy Ádis^^,
    pusziim

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy nincs ihleted, nekem ihletet adsz. :( Igaz, én nem vagyok olyan profi, mint Te. És sajnálom, hogy gondjaid vannak. De kérlek, ne add fel! Nekem szükségem van arra, amit írsz!!!
    És szerintem sem vagy elszállva. És én tudom, hogy nem azért nem válaszolsz, mert nem érdekelnek az olvasók. Csak biztos sok dolgod van. :(

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyon jó blog..a filmek amiket szeretsz és a költők...József attila..amelie csodálatos élete a vándorló palota a zongorista stb... mind nagyon jók :) és nagyon tetszik a gondolkodásod..sok sikert a bloghoz eddig szerintem fantaztikus...:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nem fogod elhinni, már megint én zaklatok.:S
    De ígérem, ez az utolsó, csak még lenne három kérdésem. :) Hátha ezúttal válaszolsz. :)
    1. A másik blogon miért nem szabad névvel és URL címmel kommentelni?:S Én csak úgy tudok...:S
    2. A Csókamuca naplója című írásodat el lehet olvasni valahol? (A Google nem nagyon hallott felőle és sajna az én városomban a könyvtár se...:S)
    3. A Hal(l)hatatlanok című filmed fenn van valahol? Vagy megtalálható valahol? :)
    Tényleg ne haragudj, hogy már telekommentelem a blogodat. Kérlek, szólj, ha zavar! :(

    További sok sikert és remélem, jobban leszel!

    Pearly

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Csak benéztem... :)
    Szép ez a blog.
    Minden jót, és sok sikert.

    Puszi!

    Forever ZsuzsA

    VálaszTörlés
  8. Kedves (B-621)-es!

    Már augusztus van...
    Kis időzavarban szenvedsz... Vagy időhiányban?
    Csak a jóindulat beszél belőlem, nem a sértődött írigység.
    Hamarosan megkereslek!

    Tisztelettel:
    President

    VálaszTörlés
  9. Ádis hiányzol!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Eltűnt a vezércsillag...
    De van, aki várja, és az a valaki nem én vagyok.
    Van, aki egész lényében, reszkető lélekkel, reménnyel telve, éjt nappallá téve vár Rád...

    VálaszTörlés
  11. nagyon tetszik a blog^^ szépek a versek,a zene^^
    a mozgókép résznél látom vannak animék..ajánlhatok még párat?O.O amik hasonló komoly (és sötétXD) témájúak: Death Note,Ghost Hound,Jigoku Shoujo,Higurashi no Naku Koro ni,Hitsuji no Uta,Gekijouban Kara no Kyoukai,Saikano,Vampire Knight.. ^^
    ehh,ez picit sokra sikerült >.< gomen^^"

    VálaszTörlés
  12. Üdvözlet itthon.
    Várjuk a válaszokat.

    Tisztelettel:
    President

    VálaszTörlés
  13. President, Bátyuskám, én is szeretlek!

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Néha meglátogatom a blogodat mert nagyon szépeket írsz...sok sikert a továbbiakban!
    üdv: valieri

    VálaszTörlés
  15. Nyilvánvaló hiúság...

    üdv! a (vén)róka

    VálaszTörlés
  16. szavakkal nem kifejezhető, hogy mennyire magával ragadott a blogod...a verseid gyönyörűek és elgondolkodtatóak...a képaláírásaid meg néhol megnevettetnek néhol megsíratnak...csodálatos érzés.

    VálaszTörlés